Acer Liquid E700 Triple SIM

Acer Liquid E700 Triple sim Black 45%
Deze telefoon is niet op voorraad
Liquid E700 Triple SIM: Android 4.4, augustus 2014, 8 megapixel camera, MT6582, quad-core, dun, HSPA+, 2GB RAM, Triple SIM, 5.0 inch, HD scherm (293 ppi)

Acer De Acer Liquid E700 Triple SIM scoort 4.5 uit 5 gebaseerd op 1 beoordeling. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Acer Liquid E700 Triple SIM
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Liquid E700 Triple SIM


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Liquid E700 Triple SIM.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Ga als volgt te werk om de Snelle modus uit te schakelen (dit is ruim vertaald en niet getest):

  1. Veeg omlaag vanaf de bovenkant van het scherm om de notificatiebalk te openen.
  2. Tik op het pictogram Instellingen rechtsonder in de hoek van het scherm.
  3. Voer je wachtwoord/pincode in als hierom wordt gevraagd
  4. Tik op OK.
  5. Tik op het pictogram Instellingen rechtsonder in de hoek van het scherm.
  6. Tik op Snelle modus afsluiten of kies de standaard modus

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Liquid E700 Triple SIM eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Liquid E700 Triple SIM? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Als het goed is zit er standaard geen "prullenbak" op, dus verwijderen is ook echt verwijderen. Maar wellicht wel bij de mail. Je moet hiervoor waarschijnlijk bij de account instellingen ook een vinkje aanzetten bij "ook verwijderen van server"

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
PS, je zou ook nog eens op menu kunnen drukken (of 3 puntjes in beeld bovenin, afhankelijk van de versie) als je in het overzicht met te verwijderen dingen staat

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar je gmail online. Via gmail.com

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je moet hiervoor ook een vinkje zetten bij de account instellingen genaamd "ook verwijderen van server". Anders blijven ze in de verwijderde email map staan. Je kunt ook eens online inloggen op je webmail en daar de volledige map met verwijderde emails leegmaken.

De mail app is in principe alleen een weergave van je online mailbox.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Vaak zijn deze met een kabel verbonden aan het moederbord en dan is een reparatie nodig. Neem contact op met de verkoper

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Druk lang de power knop in +- 20 seconden. Als het toestel dan niet reageert, neem contact op met de verkoper of acer support (ze hebben ook een live chat op de website).

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - toestelinfo en zet het downloaden van updates van de telefoon op alleen via wifi.
Doe dit ook via de play store. Zoek daar de instellingen en zet deze op alleen via wifi

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Het werkt niet zoals u heeft beschreven. Op geen enkele manier!

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt eens kijken binnen het simbeheer (instellingen). Daar kun je aangeven wat de standaard kaart is voor bepaalde diensten. Ook zou je deze op vragen moeten kunnen zetten, zodat je bij het versturen de vraag krijgt welke sim je wil gebruiken

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een backup te maken van je belangrijke gegevens en de contacten met google te synchroniseren als internet het even wel doet. (instellingen - accounts - google - contacten). Voer daarna een fabrieksherstel uit. Loop je APN (mobiel internet) na en de SMS centrale (zie ook de veelgestelde vragen over problemen met sms. Herstart ook je router.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

In principe kan dit ook niet. Er is wellicht een defect in de microfoon of er zit stof in het piepkleine gaatje.
Ga vooral niet zelf met een naald erin zitten, maar neem contact op met de verkoper

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit lijkt op een software fout. Probeer eens een andere wekker app uit de play store tot er een update is.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Contact opnemen met de verkoper!

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je eens bij antwoord 3 veelgestelde vragen moet kijken. Schoon daarmee je telefoon op en verwijder eventueel ongebruikte apps. Kijk dan of je genoeg ruimte hebt voor de app

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Gaat dit om de email? Dan kun je denk ik het beste online kijken via webmail. Via de app is het alleen een voor een helaas.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb geen pasklare oplossing voor je, ik raad je aan om een backup te maken en dan een fabrieksherstel uit te voeren. Hopelijk werkt dan alles weer als voorheen.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Controleer het nummer van de SMS centrale (zie ook de veelgestelde vragen op deze pagina (ik kan geen sms ontvangen)). Bel anders je provider-klantenservice

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is niet de normale werking en ik wil het niet te moeilijk maken. Daarom stel ik voor om een fabrieksherstel uit te voeren. Maar voor je dat doet, moet je eerst een backup maken van je foto's etc (tenzij deze op een ingevoerde sd kaart staan). Maak ook een backup van je contacten.
Een fabrieksherstel kun je uitvoeren via de telefoon zelf (via instellingen - privacy -standaard gegevens herstellen) of door bij antwoord 1 veelgestelde vragen te kijken (iets ingewikkelder). Zorg verder ook dat je je google login weet (loginnaam/emailadres van gmail en wachtwoord).

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ja lijkt op een foutje. Dit kan liggen aan je kaartlezer of aan de software. Maak een backup en voer een fabrieksherstel uit. Als je dan nog deze melding krijgt, neem dan even contact op met de verkoper

9 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je moet dan de mobiele data/gegevens uit zetten onder instellingen (meer) - mobiele netwerk.
Zet verder wifi op altijd aan (wifi lijst - menu toets - geavanceerd - wifi altijd aan).
Bij de play store druk je links bovenin op play store en zet de updates op alleen via wifi. Doe dit ook bij instellingen - toestelinfo bij het controleren op updates.

9 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

De galerij is een voorstelling van de mappen in je galerij map (op je sd kaart staat deze waarschijnlijk onder DCIM of camera. Je kunt daar dus ook de foto's verplaatsen van map of nieuwe mappen aanmaken. Dit kun je doen met ES file explorer of een andere bestandsbeheer app of via de computer als je telefoon is aangesloten.

9 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ook al heb je verbinding met wifi, dan betekent dat niet dat er ook internet wordt doorgegeven. De verbinding met de router is dus goed, maar de router geeft geen internet door.
Bij aanhoudende problemen kun je contact opnemen met de internet provider.

9 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik neem aan dat dit de bleutooth naam is. Dit kan of via het bluetooth menu of via instellingen - toestelinfo

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij de veelgestelde vragen (wit email icoontje op deze pagina) en controleer je sms centrale nummer

9 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

(moet dan wel weer de pincodes van mijn simkaarten opnieuw invoeren).


9 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht toch een losse connector, of een of ander software probleem. Om te checken of het niet aan de software ligt kun je een fabrieksherstel uitvoeren. Mocht dit niets oplossen, dan is er binnen het toestel een kabelbreuk of een losse kabel en dan moet je contact opnemen met de verkoper. Wel vervelend dat het zo snel mis is.

9 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Helaas ik heb de fabrieksherstel uitgevoerd, maar het heeft niet geholpen :( Morgen ga ik naar de winkel waar ik heb gekocht hebt. Maar wel bedankt voor het snelle antwoord.
PS: ik had in m'n vorige bericht een typefoutje gemaakt. Ik heb hem nu pas een weekje i.p.v een maand.

9 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Yesss, hij doet het ineens weer! :) Helaas wel alles kwijt :(
Nogmaals bedankt voor je hulp!

9 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik ben weer dezelfde persoon (dus die het hierboven ,de eerste keer, ook vroeg). De oplossing heeft voor een maandje geholpen maar nu is het weer mis. Plotseling doen de menu-knoppen het weer niet. Ik had er niks bijzonders mee gedaan. ik had hem gewoon in m'n hand en toen ik terug naar home wilde deed die het ineens niet. Ik zit nu te twijfelen. Moet ik weer de telefoon weer naar de fabrieksinstellingen terug zetten (dat heeft voor een maandje geholpen maar ik heb geen zin om elke maand me gegevens kwijt te zijn.) Of moet ik terug naar de winkel waar ik hem heb gekocht (de Kijkshop), die bied geen service maar dat kan ik wel dingen met de garantie regelen. Of moet ik naar een reparatie winkel (acer heeft helaas geen eigen winkel waar ik dat kan doen, en als ik het bij een onbekende winkel laat maken en het heeft niet geholpen dan ben ik wel m'n garantie kwijt.)
Ik baal ervan dat het nu weer mis is.
Alvast heel erg bedankt voor uw hulp.

9 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hij is terug naar de fabriek geweest en doet het nu weer

9 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hallo, hoe lang is het toestel weg geweest?? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. heb een back-up Acer Liquid E2 liggen (mn vorige telefoon). dus ik heb een andere telefoon ter beschikking.
wil m natuurlijk niet te lang kwijt zijn.

was alle dat wederom gewist van je gsm na d reparatie??

dank voor je reaxie

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hallo, hoe lang is het toestel weg geweest?? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. heb een back-up Acer Liquid E2 liggen (mn vorige telefoon). dus ik heb een andere telefoon ter beschikking.
wil m natuurlijk niet te lang kwijt zijn.

was alle dat wederom gewist van je gsm na d reparatie??

dank voor je reaxie

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

In principe als het gesprek binnenkomt zie je een groene cirkel en een rode.
Op op te nemen zet je je vinger op de groene knop en sleep je die naar rechts. Om te weigeren zet je je vinger op de rode knop en schuif je die naar links.

9 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Druk eens lang op een foto, vaak kun je dan de keuze krijgen om in te stellen als...(in de galerij)

9 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hallo, vandaag wou ik muziek luisteren dus ik deed mijn oortjes in mjin telefoon hij is toen uitgevallen en gaat niet meer aan, ook niet als ik Hem oplaad wat betekend dit ik heb hem 1 maand mijn telefoon

9 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk ook eens bij instellingen - gegevensgebruik. Daar moet ook een optie zijn om internet uit te zetten (mobiele gegevens). Anders zijn er vast nog talloze widgets in de play store om deze instelling aan en uit te zetten. Ook omdat er meerdere simkaarten mogelijk zijn, kun je ook eens kijken bij instellingen - (triple) sim beheer

9 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt eens bij de email instellingen kijken op de telefoon. Daar moet je een vinkje kunnen zetten bij: "ook verwijderen van server" of iets in die trant. Het moet erbij staan

9 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup en doe een fabrieksherstel, als dit nog niet werkt. Neem dan contact op met de verkoper om het toestel te laten repareren onder garantie

9 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Toestel is voor reparatie naar Acer geweest. Moederboard vervangen. Vlotte reparatie toestel was na een week al weer retour! Klasse.

9 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hier precies hetzelfde. Geluid werkt ineens niet meer.

9 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hier ook...geluid werkt niet, wel via koptelefoon...

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?